Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Rauh Welt Begriff heeft in Nederland een aardige schare fans, maar de kritiek zwelt aan. De laatste creaties toonden aan dat het merk zich qua design op een zwalkend pad bevindt. De vroege auto op bijgaande foto’s zouden we bijvoorbeeld graag willen hebben, maar het is er de laatste tijd niet beter op geworden. Nu willen ze zelfs naar elektrische aandrijving…

Porsche heeft zo’n beetje alles op alles gezet om de benzinemotor af te zweren. Met de nieuwe Taycan, de berichten over een elektrische Sport Turismo plus de talloze snelle hybrides die Porsche voor zich ziet, is het in principe een gegeven dat je toekomstige Porsche met stekkers wordt geleverd. Dat is een goede zaak voor de prestaties en biedt tevens potentiële voordelen voor een lokaal schonere luchtkwaliteit. Het is geweldig om te zien dat Porsche voorop gaat met deze transitie, maar de vraag is of we al toe zijn aan aftermarket modellen met hetzelfde principe qua aandrijving.

EV West bouwt al een paar jaar krachtige elektrische sportwagens en ze zijn misschien wel de bekendste naam in elektrische conversies in de VS. Volgens Instagram hebben ze samengewerkt met Ruh Welt WB impresario Akira Nakai om een ​​elektrische wide-body 911 te produceren voor de SEMA-show die in slechts een paar weken gebeurt. We weten nog niet wat precies deze bonte ploeg auto-aanpassers op SEMA gaat onthullen, maar we zullen er zijn om het te zien zoals het gebeurt. Het zou een lange-neus conversie kunnen zijn, het zou een 964 of 993 kunnen zijn, of het zou iets heel bijzonders kunnen zijn. Kom over een paar weken terug voor van dichtbij en persoonlijke foto’s van de geplaagde elektrische RWB 911.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Advertenties
Luxury-ins
EQ Performance
WK Automotive

2 reacties

  1. compleet de weg kwijt. Al jaren overigens. Mooie 964’s compleet verknoeien, dat kan die Japanner goed. De zaag erin, dat is zijn motto. Het mooie is dat nagenoeg niemand ze koopt, dus kom je ze ook niet tegen.

  2. @ Rick

    Noem het verknoeien maar ik vind de oer 911`s veel stoerder met een dikke bodykit.
    Helaas is de verkoopwaarde van getunede auto`s veel lager maar dat interesseert me niet, want het is uiteindelijk een jongensdroom, daarbij zet ik de auto niet te koop“
    Je hebt liefhebbers van Ferrari `s en Hummers maar voor mij is de 930 en 964 de ultieme hardcore auto. De tuner in racegames als NFS, Forza, granturismo….
    Deze auto is tijdloos, rauw en heeft een eigen ontwerp die verschilt van alle anderen, zelfs de moderne 911`s zien er totaal anders uit dan de oer Porsche `s.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.