Jonnie Boer eerste klant kledingmerk Dogleg Mechanics

De bekende chef-kok Jonnie Boer van restaurant De Librije in Zwolle is de eerste klant van het kledingmerk Dogleg Mechanics. Dit nieuwe Nederlandse kledingmerk is geïnspireerd op de klassieke autowereld en dan die van Porsche in het bijzonder. De kledingstukken zijn sportief, modieus en betaalbaar. Het assortiment bestaat vooralsnog uit jassen, colberts, overhemden, T-shirts, hooded sweaters en een beperkte kinderlijn. Later komen hier nog overhemden en polo’s bij. De naam ‘Dogleg’ is afkomstig van de dogleg-versnellingsbak in de klassieke (race)Porsches met de eerste versnelling links onderin.

Jonnie Boer

Jonnie Boer – eigenaar van twee Porsches – toonde zich zeer tevreden met zijn nieuwe jas. “De pasvorm is uitstekend en hij is weliswaar bedoeld als jas voor in het voor- en najaar, maar doordat er geen wind doorheen komt, is ‘ie ook bij temperaturen onder nul nog warm genoeg.” De oprichters van Dogleg onderhandelen met enkele strategische partners in het land voor het passen en ruilen van kleding, maar alle producten zijn nu al te koop via de webshop. Deze is sinds vandaag voor het eerst online voor alle bestellingen en informatie.

20% korting

De T-shirts en polo’s van Dogleg Mechanics kosten enkele tientjes. Duurste product is tot nu toe een jas, die voor 149 euro in de prijslijsten staat. Via de website van Dogleg Mechanics krijgen bezoekers van Vierenzestig een exclusieve introductiekorting van 20 procent op de gehele collectie. Door het invullen van de code 4enzestig ontvang je t/m 10 april 2013 korting op alle producten.

Advertenties
Luxury-ins
EQ Performance

4 reacties

  1. Ik heb de jas ook al! Zit lekker!
    Ik krijg er veel reacties op, en stuur ze door naar jullie website!
    Ga zo door!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.